2011. május 27., péntek

Dzsungel szafaris pancsoló - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Eladó egy 2 nyarat használt gyerek pancsoló mi nagyon szerettük de már kicsi nekünk!
2 hibályavan:
1. -hogy a csúszda része levált az anyag összeillesztéseknél és az már nincs meg de egyáltalán nincs belőlle semmi nem lukadt ki sehol ott azon a részen!  
2. -hogy 2 helyen ragasztva van szakszerűen ragasztófolttal mert ez már az első évben kilukadt 2 helyen a második évben is kilukadt 1 helyen pont a nyár végén így ezt már én nem keresgéltem meg fogtam és elcsomagoltam! Ezt +kellene keresni és bejavítani!
Hiányzik: A csúszda és a kis labdák mert azt nem igazán itt használta a fiam inkább eldobálta az udvaron!
Az utolsó képen látszik a fiam előtt a 2 rózsaszín csík ez volt a csúszda alja ennyi maradt utána!
De amúgy egy nagyon jó kis medence olyan 2 éves korig tökéletes!
Én 10. 000. -ért vettem 2éve akciósan: )!
Most is 10. 000. - akciósan láttam , de amúgy 12-15000ig láttam ezeket mostanság!



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-26 21:18
. Dzsungel szafaris pancsoló - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Fontos